Jag har så länge jag kan minnas älskat att ha fina naglar. Med mycket dekoration. När jag var yngre köpte jag ofta lösnaglar som var dekorerade. Ett tag provade jag också att själv måla egna dekorationer på naglarna, men lacket torkade aldrig tillräckligt snabbt enligt mitt tålamod så allt smetades ofta ut och resulterade i att acetonflaskan smög sig fram.

Depends GelLack är fantastiskt! Här har jag komponerat, något som jag trodde var en omöjlighet för lilla mig, starkt blåa naglar med dragkedja som dekoration. Dragkedjorna är klistermärken som är enkla att sätta dit. Det svåraste momentet var att måla ringfingernageln så att det ser ut som att dragkedjan är öppen. Tack vare 30 sekunders torkning i LED-lampan orkar även mitt tålamod att skapa dessa kreationer.
 

Therése

Kommentera

Publiceras ej